Sejambak Lolipop Merah

Tuesday, November 18, 2008










Lama kan Mus tak buat hantaran apa-apa.. Sekarang ni dah mula dah la.. Yer la.. Cuti sekolah ni, musim kenduri-kendara ni datang meroyan kembali la.. Ramai benar orang kawen ujung tahun ni.. Awal bulan November Mus kalut duk pintal dawai, buat bunga stokin ni.. Bunga stokin putih nak matchkan dengan lolipop strawberi merah ni.. Ini tempahan dari Ibu_Sara a.k.a Kak Salmi.. Katanya untuk anak buah dia di opis.. Tema derang merah.. Awal bulan December rasanya kenduri derang.. Mus siapkan awal-awal.. Bukan apa, Mus tak mau poskan hantaran ni sebab sayang karang posmen baling ker apa ker berderai jerk.. So kalu dah siapkan awal, boleh cari orang untuk jadik posmen terjun.. Hiksss.. Rasanya ini jambangan yang ke-4 Mus buat.. First dulu biru, purple then pink masa kenduri tunang Mus.. Kali ni merah.. Sangat seronok dan ceria tengok warna merah ni.. Sekali pandang macam Krismas.. Hehe.. Kan? Sempena bulan December, sambut Krismas.. Hiksss.. Hantaran ni dah selamat sampai di tangan Ibu menggunakan khidmat posmen terjun a.k.a Shahera a.k.a Adik Mr. Fedex.. Kebetulan Shahera balik bercuti.. Mus pun pesan pada dia minta tolong bawakan ke KL.. Ibu datang ambil pada dia.. Terima kasih yer Shahera.. Nasib baik ada posmen ni.. Selamat.. Ibu suka kah? Ok kah itewww?
P/S - Tena.. Sila tunggu bulan depan untuk dapat lolipop itewww.. Sekarang boleh tengok je.. Cannot touch! Ekekek..

12 comments:

amybarakbah said...

cantiknya...

Musliha said...

thanks amy.. hiksss..

Natrah Norlin said...

pandai betoi mus nih....saya keras tangan...tak pandai buat kraf2 nih..

Musliha said...

natrah..
mus tak berapa tera sangat..
cuma kadang suka nak cuba..
natrah pun pandai knitting bagai..
mana ada keras tangan..

Pinchesska said...

yuhuuu..i like the kupu2..kasik terbang sini tiga ekor..ekekeke

Musliha said...

owh.. kupu2..
kupu2 malam.. hiksss..
awat lambat tatau habaq..
mus dah pos benang kak index..

haslina said...

cantik dan kemas sekali...

Musliha said...

terima kasih haslina..

Salmi said...

me suka arrrr..cantik tawww..kemas je keje mus, balut lollipop, riben2 lagi..munge stokin lagi...aiiiii...bila nak antar bill nieee..hikssss...my staff senyum2 ke telinga tawww dapat bakul lollipop tu...

Musliha said...

owh.. ibu dah bagi ke staff ke?
wah.. laju hoo..
takut tena mkn lolipop ker?
ekekeke.. owh.. bil..
sat mus sms.. lupaaaaaaa..
tq aaaa..

Lindt said...

cantiknya hantaran Mus buat tu. Mus punya nanti sure lg gempak kan...

Musliha said...

ahkak lindt..
gempak kat mana tatau..
takda maknanya..
sesimple boleh.. tengokla nanti.. ekekekek..