Fridge Magnet

Tuesday, November 4, 2008

Hari ni Mus nak tayang fridge magnet yang Mus dapat dari Mummy Dhiacoco (klik sini).. Ni tanda saguhati.. Kenang-kenangan dari kedai Pinky Frog Shop (klik sini).. Thanks a bunch Archik for the thought.. Suka.. Kaler merah dan putih.. Actually ni adalah sepasang kasut kecik yang dicrochet comel-comel dijadikan hiasan fridge a.k.a fridge magnet.. Sangat kecil.. Lupa nak ukur berapa saiz kasut comel nih.. Comel kecik je.. Cute-mute.. Sesapa berminta nak memiliki sepasang, nak jadikan hiasan di fridge.. Silala ke kedai Mummy Dhiacoco.. Sila ke Pinky Frog Shop.. Macam-macam jenis hiasan ada di sana.. Semuanya barangan crochet.. Andai terbekenan pada anaknya Si Dhiacoco tuh, boleh juga cuci mata dengan gelagat si kecil tuh dekat blog Dhiacoco.. Jangan tak tahu, si kecil zaman sekarang pun ada blog sendiri.. Hiksss.. Zaman dah berubah.. Dunia dah maju.. Huhu..

2 comments:

Pinkyfrog said...

yuhuuuuu dik.cam nak pakai jek kasut tu ek.bg hamster pakai muat tak :)

Musliha said...

walalalala.. hamster pakai kalu mc mc donald la pulak.. ekekekek..