Burger

Wednesday, November 19, 2008

Pagi-pagi ni jomla berangan dengan Mus sekali.. Mus kan sekarang tengah berangan nak buat burger sendiri.. Teruja dengan Ahkak Index itewww.. Ahkak Index ni suka tau buat orang tak tidor malam bagai.. Ishhh.. Nak makan burger gomuks <-- [klik sini] tuh.. Uwaaa.. Mus dah jalan-jalan skodeng macam mana nak buat daging burger.. Berangan engkau eh.. Hati besar roman! Ekekek.. Ni burger Mus makan hari Sabtu rasanya.. Dah tengah malam buta dah aihhh.. Perut lapar.. Padahal dah makan nasik pukui 8 malam tuh.. Abah pun keluar la belikan anak-anak burungnya burger.. Sodap! Alalala.. Tak kira.. Nak berangan buat burger jugak.. Saja tau nak cari pasal.. Heh.. Ni kawan opis Mus cakap.. Cari pasal susah-susah buat apa? Beli je la roti burger ngan daging burger.. Bakar dan makan! Duh! Tersedih kejap.. Takpa.. Mus tak kira.. Mus nak buat jugak.. Hua.. Hua.. Derang tatau ka, kalu Mus masak mesti sedap? Wakakak.. Perasan over! Ok.. Jom kita sambung berangan.. Walalala..

4 comments:

Asmahani said...

mus, kita pun terguda dgn burger gemuks kak index iteww..

Musliha said...

wakakak.. hani.. tergoda kan?
jomla kita buat..
mus teringin benar.. sodap!

Pinchesska said...

hahaha....berilah award kat I..pengguda TERhebat...wakakaka

Musliha said...

ish.. gatao hoooo kak index ni..
pengguda TERhebat pulak.. cesss..