Cik Kema!!! Tengok Ni!!!

Friday, April 10, 2009

Ekekek.. Pepagi buta seru nama Cik Kema.. Kuat! Kuat! Biaq tersedak Cik Kema di sana.. Ahaksss.. Saja no Mus ni.. Niat tak baik betui pepagi buta.. Sekali-sekala.. Apa salahnya.. Kan Cik Kema kan? Sah-sah dia sakit hati.. Benaqnya.. Kain cotton ni semua adalah Cik Kema punya.. Cik Kema minta Mus belikan.. Ingat tak? Dulu Mus pernah beli dah untuk Cik Kema.. Sarapan Pagi Cik Kema <--[klik sini].. Ni Cik Kema pesan lagi.. Apa ntah budak nan seorang tuh nak buat ntah.. Ni adalah hasil belian dari Kamdar yer.. Cotton murah jer ni.. Sila take note.. Belian dari Kamdar.. Sapa-sapa teringin or nak, sila email Mus.. Email Mus terbentang besaq kat sana.. Jangan pula cakap Mus tak beritahu na.. Apa-apa pun, sila email.. YM Mus kat sebelah tuh pun ada.. Haishhh.. Cik Kema pesan yang jenis plain tuh.. Mus cari korek semua ada 7 kaler.. Syiok ok tengok kaler dia.. Mus mau jugakkkkk.. Uwaaaaa.. Nangis je la tengok kain orang.. Hiksss.. Takpa.. Nanti Mus beli nak buat projek besaq lepas kenduri.. Suh Mr. Fedex sponsor.. Hua.. Hua.. Kawan-kawan, Mus kenduri nanti presentla cotton penuh satu kotak.. Ekekek.. Berangan ok.. Hua.. Hua..

7 comments:

Dayu said...

lawanya mus
kamdar ke?? nape mcm tak pernah jumpe je * ke sbb asyik gi jakel je??*

lawa lah mus
bape semeter ni??

*kad camne?? pe progress??

Musliha said...

dayu..
ni kain kamdar jer ni..
kain cotton murah, bkn mahal..
rm5 semeter..
dayu asyik cari lace, chiffon jer..
mana nak jumpa cotton.. ekekeke..

owh.. lupa nak ckppppp..
kad dah dptttttt..
tiba tang print jer ni..
nak kena cari kedai la..
print itam putuh mcm xbest lak..
print kedai kalu mahal tak dayu?

My Rayyan said...

hoyeahhhhhhhhhh kain2 cik kema ka itiew...syiokkkkkkkkkkkk

mekacih cik mus sayang...walllaaaaaa lawo ok
eeeeeee....xsabo nak dpt..sila pos cepat

muahahahaha suke2

Musliha said...

tuh dier.. dan dan syg..
dan dan la la tuh jugak syg ke cik mus.. hoh..
xmau hantar kang.. br tau kots..
buat stok je.. bila nak jalan mesin tatau..
takmo jalan kalu, bak mai mesin ke cik mus.. ekekekeke..

littlenailofar said...

slm kak mus...

cantiknye kain-kain cotton tu..

mcm nak pesan je...

akak beli kat kamdar mana??

My Rayyan said...

Tokeiiiiiii kedai..tu kain letak kat kedai mscraft mau...hihahihahiha

Musliha said...

salam little..
kak mus beli kat kamdar penang road..
duduk penang ker? carila sana..
banyak jenis ada..

cik kema..
ni sah2 muhsan rindu cik msu nih..
ekekekke.. mana kain?
zassssssss.. nak pi tengokkkk..