Sarapan Pagi Cik Kema

Monday, February 16, 2009

Hiksss.. Entry ini khas untuk Cik Kema Itewww.. Hari ni Cik Mus belanja sarapan pagi ok.. 10 jenis kain cotton murah cukup untuk buat Cik Kema meroyan dan tak boleh tidoq pagi petang siang malam.. Hua.. Hua.. Hua.. Amacam? Mahu ke tak? Cik Mus biler-biler pun mahu cotton ni.. Walalala.. Indahnya dunia cotton.. Ekekek.. Dah siap bungkus.. Esok Cik Mus pos, boleh? Minggu depan baru dapat! Saja je Cik Mus nak seksa jiwa raga Cik Kema.. Miahaha..

4 comments:

msdaisy said...

wah canteks lah.. yg pic atas..tgh2 tu..kaler turqoise bunga raya tu
brape hengget eak? nak korek tabung :(

Musliha said...

RM4 semeter je yan..
ini kain cotton dia cop..
cantik-cantik design yang jenis cop nih.. lawa sgt..

MisZ E said...

la ye ker? nak orderrrr...tp next month la..buleh ka? series ni mauk..bulehh? apa pattern ada? yeayyyy

psst..ada min order ke?

Musliha said...

ha ah la cik adik yan..
ekekek.. nak ker?
sila simpan duit timbun2 ok..
ada macam2 pattern yang temanya lebih kurang di atas tapi berlainan kaler..
ni kawan kak mus pesan suh beli yang mana cantik di mata..
kalu yang xkesah kak mus pilih corak kain boleh la..
takdenya minimum order, kasik masuk duit ke bank saja.. miahahaha..