Cicah Session

Thursday, February 12, 2009

Miahaha.. Ok.. Ok.. Sah semua orang sakit hati dengan Mus pepagi buta ni kan? Hiksss.. Saja je nak membakar pagi-pagi buta ni.. Setelah lama benar hibernate.. Apa Mus duk buat tatau la.. Makin kerja, makin banyak kerja.. Tak surut-surut pun, bertambah lagi banyak adala.. Haishhh.. Letih la.. Macam-macam.. Pagi-pagi ni nak gembirakan hati skit, tengok pelam cicah kuah rojak.. Owh.. Sedapnya.. Ni sesi mencicah masa minggu shutdown hari tuh.. Lambat aishhh update blog.. Dok belek apa tatau.. Kuah rojak ni macam biasala, Mak Mus yang buat.. Sedap! Gred A.. Haha.. Pelam ni Mus ambil kat rumah nyiau yang terlentang malas tepi longkang tuh.. Buat muka kesian skit kat tuan rumah, dapatla.. Hehe.. Buah dia tak masam pun, rapuh ja.. Pasai pa jadi lagu tuh pun tatau, air garam kurang dah kot la ni.. Pelam kalu masam baru kick.. Tapi takpala.. Janji sodap! Slurrrpppp.. Jom kita pakat-pakat lap air liur.. Larikkkkk..

2 comments:

DiahRothman said...

Eee, terlior dan singke gigi. Dah tua2 ni kan Mus tak leh dah menyicah.
Cuma buat garamblacan kat depa jer.

Musliha said...

kan? automatik singke gigi kan?
mus sendiri tengok dah terlior2..
ekekeke..