Langsir Mr. Fedex

Tuesday, February 17, 2009

Yuuhuu.. Morning all.. Macam biasa.. Budak pemalas nih.. Hiksss.. Hari ni nak cerita kejayaan Mus menjahit langsir untuk rumah Mr. Fedex.. Legaaaaa.. Dah lepas satu kerja.. Langsir sempena kenduri nanti.. Gambar siap gantung takdakla.. Nama pun nak pakai kenduri.. Harusla simpan elok-elok dalam almari.. Bersesuai dengan tema gold.. Merelip-merelap pulak nampak kainnya dari jauh.. Tetiba rasa glamer.. Langsir rumah Mus tak siap lagi.. Haha.. Tengah kumpul-kumpul duit nak beli kain la ni.. Simple je langsir ni.. Sebab rumah tak luas, maka tak boleh buat berlapis-lapis bagaila.. Harus simple dan tenang di mata.. Harap-harap Mak Mr. Fedex suka la kan.. Mus sekarang ni bukanla malas sangat.. Hiksss.. Sebuk sikit duk pulun buat bunga telur.. Sesambil menjahit.. Nanti Mus preview sikit bakul telur untuk kenduri Mus nanti yang dah siap bertangkai.. Lawa ooo.. Wah.. Puji diri-sendiri.. Hiksss..

2 comments:

Natrah Norlin said...

hantaran kene minta extra sebab belah mr fedex pon langsirnya mus gak jahitkan huhu..

Musliha said...

wakakakak.. itu harusssssss..
muahahahah..