Udang Masak Cabai Lagi

Sunday, March 15, 2009

Sapa lapar? Jom kita pi masak nasik.. Lauk dah hidang ni.. Udang masak cabai.. Walla.. Apa ke hal asyik menu yang sama ni.. Ni adalah udang Mr. Fedex.. Upah suruh angkat almari... Hehe.. Mr. Fedex seorang je boleh makan.. Sapa tumpang kang, Mak Mus marah.. Huh.. Kedekuts.. Takmo kawan.. Eleh.. Mus dah makan la.. Tak heran.. Hiahhh.. Ayat berlagak dituju khas untuk Mr. Fedex.. Huhu.. Mr. Fedex suka masak cabai sambal-sambal gini.. Makan nasi laju jer.. Seronok tengok.. Sedap tak Mr. Fedex kesayangan hamba? Larikkkkk..


Eh.. Petang ni kan, Mus ada nak pi kenduri tunang kawan Mr. Fedex.. Macam pelik pun ada.. Pukul 5.30pm start.. Depa buat kat dewan.. Heranla.. Bertunang pun dah ala-ala kenduri kawen.. Baik kawen terus.. Huhu.. Apa salah kalu sedikit tapi meriah.. Tapi ini mesti orang nan ada-ada kan? Rezeki masing-masing.. Hehe.. Nak makan nasi kenduri.. Sedapnya nasi kenduri.. Walalala.. Sapa nak ikot? Huhu.. Takleh.. Mus nak pi berdua jer.. Eeeee.. Gatai.. Selamat berhujung minggu kawan-kawan.. Esok Mus shutdown.. Jangan jeles! Dituju khas untuk tatapan Cik Kema.. Hua.. Hua..

6 comments:

Joanna said...

sedapnya

Joanna said...

sedapnya

C.Alv.B said...

Wah nak kena 'tolong' dulu baru boleh dpt makan ke? hehehe

Musliha said...

joanna..
memang sedap..
jom pakat-pakat bakar sekali..

A.Alv.B..
'tolong' apakah itu?

jidood said...

memang menggiurkan... lama x jengah blog mus... iskhh... mmg jeles sungguh tgok udang besaq lagu tuh!... masak cabai lagi... wallaweh... bila la nak capat rasa makan udang kat tepi bendang eh?...

Musliha said...

hehehe.. sedap eh..
datang la kalu nak makan tepi bendang.. ekekekek..