Foam

Monday, March 9, 2009

Morning dan salam kawan-kawan.. Hari semua pepakat cuti sempena Maulidur Rasul.. Mus juga yang efisen bekerja untuk ekonomi Malaysia.. Hehe.. Gilos.. Takla.. Company Mus kerja ni Singaporean.. Orang patut cuti, depa kerja.. Orang patut kerja, depa cuti.. Hiksss.. Sonsang ok dari orang.. Pepagi ni datang kerja kan.. Clear je jalan.. Aman! Punch 40 minit awal ok.. Efisennya.. Anak sapa la lani.. Hiksss..


Haishhh.. Mus ni selalu merapu melencong cerita bukan-bukan.. Hehe.. Ok.. Ok.. Mus nak tanya ni.. Sapa tahu di mana Mus boleh jumpa foam macam gambar kat atas.. Mus nak buat bunga dada.. Hiahhh.. Bunga dada tuh.. Eeeee.. Ayat Melayu tulen.. Hiksss.. Sapa tahu? Sapa tahu? Angkat keyboard please.. Sesapa please help me.. Mus nak beli yang saiz besar punya.. Sapa tahu kat mana ada? Yang kedai stationary Mus beli tuh habes dah.. Uwaaaaa.. Rasa nak teriak ok.. Me no idea.. Haishhh.. Helppppp!!!

6 comments:

msdaisy said...

bunga dada ke buah dada..haha

Musliha said...

eeeeeee.. lucah!

Anonymous said...

Tadi I baru nampak ke Popular (Tesco) ada.. ada banyak colors..

Musliha said...

hai ano..
yer.. mus pernah jumpa di popular juga tapi saiz A4..
mus kalu boleh mau saiz besaq, A2 or A1 punya baru berbaloi..
saiz A4 rugi, banyak buang foam..

Salmi said...

iskkk..ape name dia ek..boleh akak pi tengok kat kedai stationary bawah opis nie..kot2 ada yg besar

Musliha said...

ermm.. panggil foam je kak..
apa nama betui dia?
span foam? haha.. sama ker?
tapi foam la org panggil.. hiksss..
ibu kalu jumpa habaq ke mus na.. tq..