Kerepek Ubi Kayu Pedas

Friday, March 6, 2009

Errr.. Apa sebenarnya nama kerepek ubi kayu yang sira ngan sambal cabai ni eh? Ish.. Nama betul dia tatau la.. Mus main hentam tulis jer ni.. Hiksss.. Benaqnya lama dah Mak Mus buat ni.. Minggu lepas kots.. Tapi kan, ada TERsikit membusykan diri.. Hiahhh.. Alasan! Ubi kayu ni cabut kat rumah jiran depan.. Selalu Mak Mus suka godek-godek kerepek ni dengan serbuk apa ntah tatau, nanti Mus promote.. Hiksss.. Tapi kali ni Mak cuba sira sambal.. Sedap! Hari-hari asyikla sangat makan kerepek ni tetiap petang balik kerja.. Makan boleh sampai kenyang.. Haha.. Melambak.. Pastuh mula la tak lalu dah nak makan nasi.. Makan kerepek je macam makan nasi.. Sungguh-sungguh pulun.. Pas tuh, ada orang tu yang kena bebel.. Hiksss.. Ala.. Dah biasa.. Penyedap telinga.. No hal.. Mak Mus ni kena tunggu angin rajin dia.. Mai tak rajin kalu, Mak buat bodo jer.. Lantak ngkau.. Hiahaha.. Mak, bila nak rajin lagi ni? Hiksss..

6 comments:

trisya Aleesa said...

Aiyarkkkkkk feberet cheq ni... hang telah mendera jiwa & raga cheq uwaaaaaaaaaaaaaaaa

Musliha said...

wakakaka.. ganguan jiwa dan mental tidak di layan.. harap maklum.. wakakakak..

ainaa said...

mcm ada chemistry je..br abis mkn kerepek ubi pedas nih..buka blog cik mus nmpk kerepek lg...hiksss..mmg samala mkn mcm mkn nasi..tkleh stop nyer selagi x abis..

Musliha said...

kan? hehe.. dah kata..
lagi boleh kunyah, kira nak kunyah nyer.. makan samapi kenyang.. hahaha..

tulipurple said...

jaga2 mus...nnt cutting larik lak bulan 5 nie...hehe,shedap mmg shedap...tp kalu..hehe

Musliha said...

ekekeke.. kak salwa ni..
menten.. diet2.. hiksss..
bila nak mai penang lagi?
nak mai kalu habaq awai na..
mus cuti selalu runner brg nak kenduri.. payah nak agak kat mana mus ada.. miahahaha..