Kebaya Labuh Mus

Monday, October 13, 2008

Walalala.. Pagi-pagi ni atas permintaan orang itew yang gigih tangkap gambar model mana tatau.. Haha.. Mus interpremkan gambar Kebaya Labuh yang Mus jahit untuk diri sendiri.. Mus asyik lupa nak snap gambar kebaya Mus.. Ni orang itew tolong snapkan dengan modelnya sekali.. Abaikan si model, tuh ilustrasi semata-mata.. Model ni renek je macam pokok herba.. Hiks.. Perasan tak kain untuk bahagian baju tuh sama spesis ngan Mr. Fedex punya? Ha.. Tahun ni kita orang buat gempak sikit.. Kasik sedondon.. Kebaya kosong dipadankan dengan kain batik yang dijahit jadik kain belah.. Lawa dak? Then leher tuh tinggi ala-ala leher cekak musang skit, potongan V.. Butang depan tuh Mus jahitkan butang cina.. Mus suka sangat dengan butang cina.. Kebanyakan kebaya Mus semua fesyen nih dan ada butang cina.. Masuk baju ni, Mus ada 3 pasang fesyen yang sama, kain kosong dipadankan dengan kain batik.. Mus tatau kenapa.. Mus suka sangat kain kosong padankan dengan kain batik.. Rasa klasik.. Tak ditelan zaman.. Mus jahit kebaya labuh ni berpandukan pada nasihat kakak tailor.. Sesambil tengok contoh baju Mus yang sedia ada.. Mus berangan pas abes Syawal ni nak pi menuntut ilmu kat kakak tailor tuh.. Tu pun kalu dia sudi amek buat anak murid.. Hehe.. Dia duk kata dia banyak baju nak jahit.. Takpa, nanti Mus kenen-kenen sampai dapat.. Upah le kek ke apa ke sejibik.. Hehe.. Doakan Mus na.. Mana tahu esok-esok dah berani jahit kebaya kat orang pulak.. Besar angan-angan eh.. Huh..

2 comments:

@LiYaNNuaR said...

bestnya dpt pakai baju kebaya... huhuhu... nak diet la cemnih... muahahaha...

pssst... salam kenal ye Mus...

Musliha said...

salam kenak liya..
maila kita diet sama-sama..
mus pun xkurus, berisi sedap2 juga..
moh misi diet pakai kebaya..
ekekekek..