Yummy!!! Yummy!!!

Monday, December 28, 2009

Monday blues everyone..

Disebabkan today pagi Isnin.. Terkenal dengan blues sepanjang hari Isnin kan? So, sengaja nak kasik semua orang bangun sket.. Celik mata luas-luas.. Kasik cuci mata yang lebam-lebam tuh.. Ini hasil rembatan Mus masa pergi KL minggu yang lepas.. Huhu.. Penang mana nak ada kain cotton yummy yummy gini.. Nak minta orang KL sopingkan kat kita sekali pun, segan la hai kalau selalu sangat kan.. So, kasik rembat juga sket walau tak banyak yang larat diusung dengan naik lrt tuh.. Cuba kalau lempaq bonet keta.. Huh.. Mau angkut berkayu-kayu kot.. Malas nak masuk bandar dengan keta, tuh yang menapak dengan lrt jerk.. Kaki sakit ok.. Giler penat.. Merepek meraban dengan Mr. Fedex merata-rata tengok peta.. Puas ok.. Ni kalau nak pergi KL lagik, sah-sah nak simpan duit bebanyak tuh.. Kasik bawak troli pergi pasar tuh.. Senang sket.. Kasik lempaq lam troli terus heret jer.. Boleh? Mr. Fedex siap bersila dekat lantai dah.. So, moh kita balik.. Cukup-cukup bawak insaf membeli kain.. Agaknya.. Sah-sah orang lelaki ni tak paham dengan perangai bini itu.. Kenapa masih beli dan beli dan beli juga cotton walau dah bertimbun-timbun cotton.. Wakakak.. Mus juga tak paham dengan diri sendiri la.. Bleh kasik alasan gituh.. Wakakakak.. Larikkkssssss.. **Lari-lari anak usung troli menuju ke Nagoya**

20 comments:

DiahRothman said...

Mus, borong sakan tu..... Nagoya mana Mus...KD ada di KL ni seminggu lebih.... nak kirim ker..... :O

Mrs. Fedex said...

wah.. wah..
KD ada di mana? bestnya KL..
ekekeke.. mus beli kat nagoya masjid india tuh.. kat tingkat bawah tuh..
mcm nak pengsan tgk kain2 dia..
agagagaga.. semua lawa2 ok..
kain bunag2 murah je semeter rm7..
tapi rambang mata ok nak pilih..
mus tak bleh order lagi la KD.. kena habeskan yang ni dulu la..
kang mus rasa bersalah kat Mr. Fedex mus itewww plak.. agagagaga..

DiahRothman said...

Nagoya Jalan TAR yer Mus...

Okay thanks Mus. Nanti KD nak beli sikit untuk projek BOM kita tu!

Reen said...

mus, yg top nye fabric pun kat nagoya ke. yg ada cam mugs n tcups tu.

misa said...

mus

wahaha.. ni yg terbakar ni.. bila nak gi jln TAR..

empp.. kalu dah fabricholics.. senasib la kite.. kain nak penuh almari.. mcm tak cukup2 jer.. pakai nye idak.. (sayang kain lawo la konon!)

FAWA said...

ai mus...tu semua ko merempit kt nagoya kan...ha ha
baru smlm p rempit nagoya sbg jaya..bln lepas masa kemarau dah intai kat nagaoya alam sentral shah alam.....

kak d...saya syok tgk kain munger pink merah, nk cr turqoise yg susah lol...

Mrs. Fedex said...

KD.. yer..
jalan TAR.. haha.. sori..
mus ni tak tau apa nama jalan semua..
KD pi korek sana.. nanti tunjuk ok..
best.. banyak kain..

kak reen..
betul.. tuh semua dari nagoya..
kak reen suka ka?
tuh pi order ngan KD sebelum KD erjah sana.. leh tlg borongkan..
best kain ni kak reen.. syiok..

misa..
nak gelak guling-guling dulu..
mampos kalau mr. fedex mus baca ni..
benaqnya release tension ok..
lagi sonok bila berlari-lari dalam timbunan kain-kain tuh..
wakakaka.. sungguh xdapat nak jelas ke-syiok-kan-nya itewwwww..

Mrs. Fedex said...

fawa.. yg kat seberang tu ada tak?
pesen gini2 semua..
mus xpernah pi la sana..
tapi sekali memang nak pi la..
yang ni mus beli kat jalan TAR..
sonok giler.. huhu..

FAWA said...

mus..saya p bukan seberang jaya...subang jaya ma...

Mrs. Fedex said...

tuh.. pengsan!
pakai shortfoam mcm2 translate keluaq.. ekekeke..
owh.. subang jaya instead of seberang jaya.. agagagaga..

Salmi said...

allo mus, awat tak habaq kat akak pi KL, leh la pi soppin sama2..masa mus text akak tu kat sana ker?..

tulipurple said...

hihi..mmg yummy,hubby akak dah x tunggu dlm kedai dah skrng,dia tunggu dlm kete jer.dia pun dok tanya gak soalan yg saaaama mcm mr.fedex..haha!beli dan beli..wpun,yg kat umah dah byk :D

Mrs. Fedex said...

ibu.. takla..
mus pi mlm tau.. eh.. pagi..
pukul 12 pagi bertolak sampai pkl 7 lebih gitu kat sg buluh..
siap2 mandi lawa2 pakai baju kurung nak pi kenduri benaqnya.. agagaga..
pas tuh terus pi cari dewan kenduri kat sentul.. dah jumpa park keta naik lrt jumpa abg Mr. Fedex dulu..
then balik semula dewan mkn kenduri..
pas tuh memasing tukar baju kat toilet lrt then menapak gi jln TAR..
ahahaha.. dlm masa beberapa jam tuh saja jln ibu..
dlm pkl 6 tuh siap merepek meraban balik semula sentul..
amek keta terus balik penang..
tak puas tau dak.. huhu..
nanti mus plan lain..
kasik soping ngan ibu ok..
pi ngan kwn lagi best kan.. agagaga..

Mrs. Fedex said...

kak wa..
mr. fedex kasik bersila sana..
huhu.. pengsanla..
pehal pangai bininya gini..
agagaga.. saya lost dalam nagoya.. boleh? larikssssssss..

FAWA said...

lawak hang mus...en fedex sampai bersila...saya punya en pun kalau leh bersila,dia bersila ja...mini dia dok asyik sat nih..sat noh...haha

Mrs. Fedex said...

wakakaka.. nak buat camna fawa..
bkn selalu pi sana..
so kasik pejam mata saja ok..
biaq depa bersila sana..
misi cotton perlu diteruskan.. muahahaha..

haslina said...

wahhhhhhhhh syoknyer tgk kain-kain tu semua...

kat penang x de gitu ek Mus...
sekali sekala..wlu sakit kaki di gagahkan jua...kan...

Mrs. Fedex said...

haslina.. takda motif2 gini..
yang bebunga tuh banyak la..
kan? bkn selalu pi..
penat pun redah ok.. agagaga..

nn said...

woot woot. best tgk kain banyak2. tapi tak reti nak menjahit...

Mrs. Fedex said...

hai nn..
tak reti kalau alamat kena tempah la.. hehehehe..