Tomato Kecil Cameron Highlands

Friday, December 4, 2009

Happy Friday kawan-kawan..


Yesss.. Friday!!! Syiok ok.. Haha.. Seminggu yang lepas, minggu yang memenatkan.. Hingga tak sempat nak menjahit untuk pergi kelas esoknya.. Ermmm.. Aktiviti padat sangat.. Takpala.. Asal semua happy la kan.. Hari ni nak "liur"kan dengan tomato kecil dari Cameron Highlands.. Hari tuh balik dari kursus di Cameron Highlands, peserta semua minta bas berhenti kejap di apa ntah nama simpang pasar jual sayur tuh.. Something macam bunyi apa valley.. Ekekek.. Sori.. Lupa.. Lama dah ni pi kursus.. baru teringat nak tempek sini.. Godek-godek nampak gambar.. Haha.. Terukkan Mus? So, Mus ni nak beli apa? Boleh gitu? Mus jalan sorang-sorang pusing seround.. Sampai hujung nampak asparagus.. Yesss.. Teringin sangat nak makan tuh.. So, beli asparagus 2 ikat, tomato seplastik.. 3 barang RM10 yang ni.. Then patah balik ke depan, nampak orang jual jagung.. Beli jagung cawan tuh, suka sangat.. Then lenggang pi naik bas balik.. Ahaksss.. Pergi seorang, nama pun kursus.. Nan ada hati nak membeli-belah.. Tetambah sorang.. Huhu.. Cuba macam pergi hanimun dulu.. Ngan Mr. Fedex kesayangan.. Satu keta pun xcukup barang ok.. Sampai FIL geleng kepala tengok gelagat menantu nan seorang.. Ekekek.. Sampai rumah potong-potong gini lepa thousand island.. Sedap owhhh.. Layannn.. Bila penyakit sayur ni nak kurang pun tatau.. Tapi bagus juga kan? Sedappppp.. Moh try ramai-ramai..

7 comments:

1na said...

Salam mus,

lain macam jer entry sejak dua menjak nie. Ehem... 'berisi' ker? hehehehe

Mrs. Fedex said...

1na.. takda mende lagik..
hiahahaha.. entah suka makan sayur pesal ntah..

shazruls said...

wah tomato...good for health...who cares jugak ka??!!heheeheh

Mrs. Fedex said...

yesssssssssssssssssss..

haslina said...

sodappppp....

DiahRothman said...

Mus, favourite tuh.......!

Mrs. Fedex said...

haslina..
moh buat.. senang je..
main potong2.. ekekeke..

KD.. kan?
abes tomato mak nak masak kena makan.. ekekekeke..