Kurung Sutera Hijau

Thursday, October 1, 2009

Morning..

Pening gempa bumi semalam.. Bergoyang-goyang.. Ekekek.. Sapa bergoyang sama? Semua lari keluar bangunan dan terus balik.. Ahaksss.. Yang nak buat OT semua batalkan program juga.. Takotsss.. Risauuu.. Melalut dah.. Haishhh..

Ok.. Hari ni interprem sepasang lagi kurung kepunyaan Che' Mah.. Kali ni sutera.. Che' Mah ni untung dia.. Mana-mana anak sedara dia jalan-jalan, selalu akan belikan dia cenderahati.. Ni orang pi Terengganu.. Merasa la dia kain sutera.. Wangi sangat sutera ni.. Walau katanya dah lama Che' Mah simpan dalam almari kain ni.. Menjahit sutera boleh tahan siksanya.. Ekekek.. Sutera dan chifon, lebih kurang sama degilnya.. Lembut lembai ya amat.. Tapi bila siap, lawa tak dapat sangkal la kan.. Kain ni cantik sangat coraknya.. Ada ber'kaki' orang kata.. So, Mus suka kalu guna sepenuhnya corak 'kaki' tuh.. Maka Mus buatkan baju dan kain kurung ni ber'kaki' semuanya.. Lawa sangat.. Lain kali Mus sah kena tangkap gambaq kain masa bentang seluas alam kan.. Tak kalu, sah tak dapat imagine kecantikan nya.. Baju ni pun sama, Che' Mah tak suka pasang span bahu.. Baju lelembut gini, kena span bahu wajib terletak cantik elok.. Takpala.. Dah kata trade mark Che' Mah, "bebasssss'' Ekekek.. Terima jer la..

2 comments:

DiahRothman said...

Mus, yang benda di belakang baju tu dah siap ker eh,eh,eh......

Mrs. Fedex said...

arghhhhhh.. KD.. ahahaha..
belum siap quilt la..
masih berpin gituh lagik..
pas dari minggu depan nak kena bekerja keras ni.. ekekekek..