Malaysian sHexies - 3rd Round

Tuesday, October 6, 2009

As Salam & Selamat Sejahtera..


Malaysian sHexies.. 3rd Round.. Tema merah tampuk pink.. Giliran Cik Kema itu.. Maaf na Cik Kema.. Cik Mus lambat poskan.. Atas alasan menjahit untuk raya.. Hiksss.. Diterima kah? Muahaha.. Esok sampai rasanya.. Dah due lama dah ni.. Dah pun undi untuk round ke-4 dah.. 4th round adalah giliran Ahkak Naiz.. Yes.. Dah half way.. Wish me on track back.. Fuhhh.. Pun tetap kaler merah.. Mau merah berdarah mata ni.. Ahah.. Mintak-mintak next round kaler lain plak.. Selamat menunggu ketibaan "Hexy The Sexy" na Cik Kema.. Tak sabaq nak tengok blanket glamer Cik Kema itu.. Semoga berjaya.. Nanti tolong buat blanket ke Cik Mus sekali na.. Huahaha..

6 comments:

DiahRothman said...

Seronok tengok semua dah ada balik semangat nak buat hexy ni..... go Mus go....!

Mrs. Fedex said...

yes.. yes..
memang mus menunggu je undian baru KD.. hehe..

shima said...

mus, cantik pattern red color tu..

Mrs. Fedex said...

thanks kak shima..
kak shima punya juga apa kurangnya.. semua lawa2 belaka..

My Rayyan said...

lawooooooooooooooooooooo
xsabo ok nak dpt bunga2 chenta ini
mekacih cik mus

uuuuuuuuuuuuuuuuu syiokkk

Mrs. Fedex said...

tuh dier..
cik kema menjelma dah..
hari ni sampai kot..
pos pukui 6.30pagi semalam.. ekekeke..