Spiderman In The House

Friday, January 23, 2009

Comel tak? Hehe.. Mus punya kerja la ni.. Ni kasut untuk budak Shafiq kat bawah tuh.. Tapi kan.. Kaki dia montel ok.. Ni size 3 tau.. Tak muat untuk budak 9 bulan.. Haha.. Mus nak kena beli size 4 nanti.. Bila dia pakai, merah-merah kaki dia.. Ingat Mus nak sistem barter ngan sapa-sapa yang ada anak lelaki boleh muat size 3 ni.. Comel ok.. Sapa nak? Mus nak kena beli baru untuk dia size 4, lebih selesa.. Nak biarkan gituh, sayang pulak rasa.. Sapa ada anak lelaki boleh muat size 3? Mehla.. Kita excen.. Apa-apa saja.. Just for fun.. Takde makna apa.. Ada kalu, inform Mus na.. Budak perempuan pun boleh kot.. Wakakak.. Tapi spiderman ni kasar lak nampak.. Tapi boleh je.. Sapa ada? Mari.. Mari..

2 comments:

Natrah Norlin said...

simpan la untuk bakal anak mus nanti

Musliha said...

muahahah.. bila tu anak mus?
dah reput apa kasut ni nanti..