Comel Tak Saya?

Tuesday, January 13, 2009

Ekekek.. Comel tak saya kawan-kawan? Nama saya Khairul Zikri.. Eh, betul ke entah nama budak kecik ni ginih.. Kat rumah, kami panggil dia Shapiq jer.. Sebab kecil-kecil dulu dia suka nangis.. Tak sesuai agaknya nama tuh.. Kalu panggil Shapiq ketawa terbahak-bahak.. Baru 9 bulan.. Ni budak kecik peneman Mak Mus kat rumah.. Comel kan? Aktif sakan tau dak.. Dia kan tak mau merangkak.. Dia terus panjat berdiri, lepas tangan imbang badan dah.. Dia lebih suka merayap meniarap macam askar tuh ha.. Laju betui kalu dia jalan meniarap tuh.. Soljer.. Ekekek.. Ni, Mus geram kat dia.. Mus ikat lampin dia kat kepala.. Haha.. Geram sebab aktif takmo tidoq.. Nak geget je.. Dia tak reti nangis.. Dia ketawa jer memanjang.. Rezeki.. Budak-budak pompuan, anak cucu sebelah rumah kalu lalu kayuh beskal laung nama dia, gelak terkehek-kehek dia.. Sakan tau.. Kecik-kecik ada orang ngorats.. Esok besaq tataula.. Haha.. Cepat sikit dia berjalan.. Suka nak beli kasut comels-comels kat dia.. Hiksss..

2 comments:

LiNdT said...

eh comelnya..ingat td budak pompuan pakai tudung hahahaa

Musliha said...

ahaksss.. dak..
mus geram.. ikat lampin dia macam tudung.. ekekekek..