Udang

Monday, August 18, 2008

Muahaha.. Gelak buaya darat.. Dah lama tak gelak cenggini.. Pepagi ni, saja nak kasik semua juling-juling mata.. Pepagi sejuk-sejuk hujan ni saja nak kasik semua leleh-leleh ayaq lioq.. Sebelum ni Mus tak pernah tunjuk kan? Hasil tangkapan Abah Mus setiap kali ke laut.. So, hari ni nak tunjuk sikit.. Sikit ja.. Ekekek.. Ni 3 ekoq udang apa ntah nama dia, lupa.. Udang besaq.. Ada lagik hak yang udang sayur.. Kecik-kecik sket.. Nih baru je naik then kebetulan Mr. Fedex ada, rebus dekat dia.. Ha.. Mr. Fedex ala-ala meroyan a.k.a alergic bila tengok udang ngan ketam.. Sebelum tuh, ada orang dah makan ketam.. Sedap tak? Terlupa lak amek gambaq.. Lainkali Mus tunjuk apa Abah Mus selalu bawa balik dari laut.. Rebus kosong je, kopek letak sos thousand island.. Syahdu.. Muahaha..

2 comments:

Faisal Admar said...

udang rebus tak hilang kan manis dia? makan dgn thousand island sedap ka? hehe yum yum

Musliha said...

En. Faisal..
Udang rebus xhilang manis dia..
Still manis lagi dan lembut..
Makan dengan thousand island sedap..
Citarasa masing2 agaknya kan..
Cuba la..