EJ's Diary

Wednesday, August 20, 2008

Selamat petang.. Mus baru balik makan tengahari.. Ha.. Jangan tak tau.. Hari ni Mus pi lunch.. Lunch bersama Ahkak Ej.. Mus jarang lunch, hari ni TERlunch.. Tuh.. Ayat.. Ni, baju duk ada bau-bau nasi ayam lagi ni.. Sampai macam tuh.. Makan dalam aircond kalu, wajib ada bau-bauan segala kan.. Secara tak rancang.. Hari ni opis Mus ramai cuti.. Depa pi semayang tokong gamaknya.. Sunyi.. Tuh yang TERlunch ngan Ahkak Ej.. Jumpa kat Nasi Ayam Nazir.. Dulu Nasi Ayam ni glamer kat Komtar.. La ni tutup dah sana katanya, buka kat Bayan Baru ni pulak.. Komtar kebanggaan Penang la ni dah jadik tempat perjumpaan warga asing.. Ekekek.. Opsss.. Melalut.. Berbalik tajuk.. Ahkak Ej ni betui la seperti di kata orang semua.. Very the voogie the vass.. Actually, Mus admire something pada Ahkak Ej.. Something yang tersirat.. Cannot tell what it is.. Really admire something from this women.. Biarla rahsia.. Wah.. Tak boleh jumpa andai tengok luarannya.. Mata halus Mus je nampak.. Wah.. Haha.. Thanks eh Ahkak Ej, belanja Mus nasi ayam.. Mus kan renek.. Ahkak Ej tinggi.. Hoho.. Mus kena langut tengok bila nak cakap.. Dahla bawak payung cinderella, kata tokei kedai.. Rendah payung tinggi.. Hoho.. Beza.. Dahla Ahkak Ej, kasut 3 inci ok.. Mus ni kasut grunge, mana ada inci nih.. Andai Mus pakai 3 inci pun, duk renek lagi tuh.. Tapi Mus tengok dah kasut kayu Ahkak Ej.. Lawa.. Sungguh.. Lawa giler kasut tuh na.. Nih.. Satgi majuk tuan kasut.. Tuan kasut pun lawa.. Sungguh.. Lawa..

6 comments:

pearlEJ said...

wahhhhhhh cepatnya update yang... ehehehe.... akak mlm2 kang kot, skang lom sempat... ehehe...

wahhhhhhh... sesuatu okehhh!! apekah itu?? apakah yg boleh dinmpk oleh mata mus itu?? hahahaha....

alaaaaaa yang, malu arr, toksah arr dok puji2... kang terkembang susah... ehehe.. apa2 pun mekasih yerr yang sbb nak jumpa akak nih.. nanti2 kita jumpa lagi k.. :)

mus nih punya laa sopan... ckp lemah lembut betui aihhh... sampai nk kena pedo2 nak dengar... hehehe.. bertuah betui noo cik abg tuu... anak mami mmg segak2kann... hidong tu diaaaa... terletakkk noo...

Musliha said...

Ha.. Hak tuh takleh habaq..
Rahsia Mus seorang.. Muahaha..
Tuh.. Ya ka sopan?
Ke tak cukup masa Mus nak gosip bagai? Ekekek..
Nanti kita jumpa lagik di masa yang panjang na..
Mus tak puas nak gosip-gosip..
Wah.. Macam le bergosip sangat.. Ekekek..

Faisal Admar said...

adoi la 1 penang... tp tak jumpa mana2 blogger pun lagik... boleh ka mcm tuh? hehe!

Musliha said...

Haha.. Boleh Encik Faisal..
Sapa kata tak boleh? Haha..
Boleh.. Boleh..

Asmahani said...

Nasi Ayam Nazir, yep! Me also pernah makan yg kat komtar tu dulu. :p

Musliha said...

Hani.. Kan?
Dulu glamer situh kan..
Sekarang dah pindah kat Bayan Baru ha..