Epal Hijau

Friday, April 16, 2010

Salam hari Jumaat..

Pejam celik pejam celik dah Jumaat.. Huhu.. Lajunya masa jalan.. Tak sempat kejar kah? Ke Mus yang lembaps.. Haha.. Untuk menggembirakan lagi hari Jumaat yang sedia orang akan gembira bila tiba Jumaat, kita jamu mata ngan epal hijau.. Nak jamu makan, tak dapatla.. Ni palsu punya epal.. Ahaksss.. Sonok tengok hijau epal ni.. Bright colour.. I like! Rasa segar-segar je.. Suka.. Suka.. Ceria.. Mus tengah tungkus lumus perabis doorgift yang sedang in progress ni.. Some more, tengah jahit baju nikah serta jahit manik.. Kot-kot esok tuan badan dia melaram pas siap, boleh la buat tayangan.. Ahaksss.. Dak kalu, macam biasala.. Ekekek.. Eh.. Esok cutiiiiii!!! Yeayyyyy!!! Happy holsss..

4 comments:

haslina said...

sedapppnyer klu dapat makan epal hijauu gitu...hehehehe

Mrs. Fedex said...

tengok yg palsu pun dah sedap eh.. ekekekek..

zarina said...

salam, kalau nak order berapa harga?

Mrs. Fedex said...

zarina..
boleh email mus di musliha.yusof@gmail.com
tq..