8 Months Of Love

Friday, February 5, 2010

As-Salam..

Morning everyone.. It's Friday!!! Yeayyy!!!

Hehe.. Today pepagi nan ado apa-apa pun.. Sesambil kerja sesambil teringat Mr. Fedex.. Haha.. Crazy me.. Hari ni genap 8 bulan usia perkahwinan.. Macam tak percaya.. Rasa macam baru saja.. Tapi sekejap saja ya masa berlalu.. Ermmm.. Pejam celik pejam celik.. Lancar saja perginya.. 4 bulan lagi genapla setahun.. Alahai.. Manisnya.. Menyentuh hati.. Ntah apa-apa saja Mus ni kan.. Huhu.. Mengimbas kembali saat berkenalan.. Menyentuh perasaan.. Berkenalan, menyelam hati, bercinta restu keluarga, bertunang dan kini bernikah.. Sejujurnya Mus adalah banyak bercinta selepas nikah.. Sebelum? Lebih banyak bercinta bersama keluarga dua-dua belah.. Haha.. Pelikkan? Tapi manis.. Gembira.. Suka sangat.. Hujung Julai nak pergi 2nd honeymoon.. Haha.. Doakan Mus pulang membawa hasil ok kawan-kawan.. Haha.. Ok.. Stop it! Merepek lebih.. Ahaksss..

P/S - Mr. Fedex, anda tahu saya budak teknikal kan? Tak terkeluar di mulut tapi hati saya, anda dapat selam dengan jayanya.. Saya tahu anda tepat baca hati saya setiap masa.. Hari-hari juga ada ucapan cinta pada anda.. Sesekali terkeluar jiwangnya.. Perbuatan saya menggambarkan kata-kata.. Saya berdoa ikatan ini adalah bahagia selamanya.. Aminnn..

6 comments:

Asmahani said...

Ameen.

nak 2nd honeymoon kat ner?

Mrs. Fedex said...

hani.. lupa.. sat..
pulau perhentian? ye ke?
alamak.. kena double confirm.. agagaga..

F.A said...

Ameen.. hahahahahaha teringat plak kat korang berdua semasa zaman itu. ehemmm. yerr yerr pulang membawa hasil. enjoyyyy

Mrs. Fedex said...

FA? sapa eh?
takpala.. sapa pun.. tq ok..
doakan mus.. ahaksss..

Redbloodsnow said...

oooo still kire newly wed ler nih sbb lom lg sampai setahun. bestnyer dh kawen ek...x sbr lak z nk tggu z nyer turn...aharksss!!!

Zie doakan mus n mr. fedex bahagia shingga ke aher hayat...aminnnn :)

Mrs. Fedex said...

zie.. dah lama pun ha..
terima kasih ok..
mus juga doakan zie dan dillah cepat ke jinjang pelamin eh.. aminnn..