Roller Cutter

Wednesday, May 18, 2011

As-Salam..


Lamanya Mus tak besiaran.. Banyak hal.. Blog tak leh pakai eh? Under maintenance.. Blogger pun suram jer.. Kali ni nak cerita pasai roller cutter kat atas tuh.. Hehe.. Gadget.. Ni semua TERpengaruh ngan Cik Kema itewww la.. Cik Kema mengidam roller cutter, Cik Mus pun TERjebak.. Kah.. Kah.. Nak juga salahkan orang kan? Padahal diri sendiri dah leleh air lioq tak terhingga.. Ok.. Roller cutter yang tangkai kaler kuning tuh memang Mus dah ada dah.. Jenama Olfa.. Beli lama dah masa mula-mula TERjebak dengan quilt-quilt ni semua.. Beli yang murah jer.. Nama pun baru nak belajaq kan? Then, tengok depa duk pakai yang hebat punya lebih sedap grip dia masa potong.. Mau la konon.. Sekali Cik Kema ajak beli.. Apa lagi.. Kasik ON saja.. Hehe.. Ni Cik Kema yang settlekan hal belian.. Cik Mus cuma bayaq ja.. Keh.. Keh.. Murah giler.. Sangat murah dari Mus beli yang tangkai kaler kuning tuh.. Beza kan? Giler besaq yang kaler kelabu tuh.. Jenama Fiskar.. Dia boleh pakai dua jenis size mata cutter.. Either 45mm or 60mm.. Hebat!!! Pembelian berganda.. Pandai Cik Kema itewww rikki.. Cik Kema bab-bab soping ni dia memang tera.. Kah.. Kah.. Cik Kema, pas ni nak beli apa lagi? (Tanya sambil jeling-jeling kat Mr. Fedex.. Lariksssssss..)

7 comments:

m@Ri@ said...

menariknya..lenkali nak beli sila ajak maria sekali..hehe

izzahazfar said...

berapa rm?nak beli gak..tengah survey2 ni

Mrs. Fedex said...

maria..
awat xhabaq.. tapi masa beli pun ngam2 ada 2 ketui ja.. kami dah rembats..

zah..
ni mus beli dr ebay..
zah nak beli ka? brapa rm zah survey?
kalau yg tangkai kuning tuh pesen tuh mmg paling murah la kat penang ni..
mus ada kedai kat penang ni..
hak peten lagi sedap pun ada.. mahai la skit..

tulipurple said...

a'ahlah...lenkali nk beli ajak ahkak sekali ye :) nak gak rasa yg ada grip power tu.hihi

My Rayyan said...

hehehehe cik mus ni..patut la tersedak cik kema iskkk

Nie cik kema dah rasmikan roller cutter beso gedabak tu. sedap haiihhh pegang.

memang berbaloi beli hehehe

MamaDaniel said...

beli kat ebay ke.. ala.. baru nak tanya kedai mana.. nak pi smbar gak.. yang olfa tu asyik tumpul je.. tensen.. :)

Mrs. Fedex said...

tulippurple..
masa beli org lain yg ajak.. cik mus membontoti saja.. kah.. kah..

cik kema..
sedapkah? ni yg xsabaq nak rasmi ni..
terliur ja tgk duk atas meja.. keh.. keh..

mamadaniel..
bab2 ebay ni kena tanya cik kema yg tera itewwww..
cik mus duk blkg ja.. hahaha..