Sandwich Roll

Thursday, April 28, 2011

As-Salam..


Menghitung hari.. Khamis all.. Cepat-cepat.. Hujung minggu lepas, Mus buat sandwich roll berinti sardin.. Lama Mus tak cerita pasai sandwich roll ni kan? Selalu juga buat.. Tapi lupa nak snap gambaq la.. Macam dah lama tak cerita bab makan-makan kan? Hehe.. Sandwich roll kali ni berinti sardin.. Inti sardin tuh dimasak dulu baru roll kan dia.. Baru sehdappppp.. Buat sempena besday budak kecik nan seorang tuh.. Ada buat kek coklat juga.. Tapi lupa la nak tangkap gambaq kek coklat.. Then beli ice pop juga.. Dulu masa Mus kecik-kecik, ice pop ni glamer kan? Tapi budak-budak sekarang dah tak makan ais pop ni kot.. Nak buka gigit hujung pun tak pandai.. Apatah nak kepak dia.. Keh.. Keh.. Tengok sandwich roll ni lapaqnya perutsss.. Huhu.. Tetambah lepas pump susu, lagi la lapaqqqqq.. Nak pi makan.. Nak pi makan.. Selamat leleh air lioq semua.. Keh.. Keh.. Hugsss..

3 comments:

haslina said...

mus - kasi resepi lah sekali. teringin gak nak buat nie.

Mrs. Fedex said...

haslina..
resepi ni ka? mus ingat kat otak ja ni..
nanti mus link kan ke sapa2 yang tulis.. nanti cari..

Mrs. Fedex said...

haslina..
tengok link ni..
http://mamawandiha.fotopages.com/?entry=1210190
selamat memasak.. hehe..