Teka & Menang

Tuesday, May 29, 2012

As-Salam..

Masa Mus buka booth that day.. Ada la buat sikit peraduan suka-suka.. Teka & Menang.. Beli apa-apa barang, tak kisah apa harga pun, then berpeluang masuk Teka & Menang.. Kita teka sepeket butang.. Beraap isi dalam.. Mus pun tak kira berapa jumlah butang tu.. Sebab kalau dah tau brapa jumlah, jenuh bila orang tanya kita klue.. Haha.. Maka lepas abes booth baru Mus kira.. Jumlah adalah 869 biji.. Peneka palin hampir adalah Auntie yang jadi orang pertama customer kami.. Keh.. Keh.. Dengan tekaan 886 biji butang.. Auntie ni macam pakai ilmu.. Haha.. Hadiahnya adalah bebear shocking pink tu.. Maka, nanti Mus poskan ke rumah Auntie ya.. Tunggu.. Yang tak menang tu, nanti cuba lagi na.. Hehe.. Thanks to those yang support.. Hugsss to everyone..

4 comments:

Angah said...

waah selalu org buat teka kacang,ni teka butang..ok gak tu nooo..

Mrs. Fedex said...

angah..
mau tauuuuuuuuuuu..

haslina said...

wah tahniah utk auntie tu. mesti auntie tu da biasa bermain dengan butang kan.

Mrs. Fedex said...

agaknya haslina..
hampir tepat pulak tuh.. hehe..