Alisha 8 Bulan

Wednesday, October 19, 2011

As-Salam..


Ehem.. Ehem.. Testing.. Ekekek.. Tu dia.. Baloq hujan-hujan ni ha.. Ekekek.. Kali ni kita bersiaran cerita tentang makcik kecik Mus ni.. Sebenaqnya up-to-date dah 9 bulan pun dia.. Tapi takpa.. Sok-sok Mus update perkembangan Alisha 9 bulan.. Kali ni kita teaser ja gambaq makcik kecik ni sikit dulu.. Kalau suh posing, nombor satu la.. Nampak tuh.. Hebat na.. Tangan pegang kerusi.. Ekekek.. Macam bos besau.. Hehe.. Rambut tuh panjang sangat.. Malam-malam Mus bagi pakai headband ni.. Macam nak pi joging pulak.. Rambut kalau tak ikat, masuk mata.. Pakai headband tolak rambut ke atas.. Masih lagi menyusu badan Mus.. Alhamdulillah.. Syukur.. Rezeki susu Allah beri masih ada.. Panjang akal makcik kecik ni.. Bijak mulut mengomel tak berhenti.. Anak-anak cepat benar membesar.. Hai la anak.. Rasa masa tuh berjalan sangat pantas.. Tak puas rasa mengulit makcik kecik nan seorang ni.. Haihhh.. Takpa.. Kita ikut saja aturan-Nya.. Moga Alisha membesar dengan sehat dan cerdas.. Aminnn.. Until then.. Hugsss everyone..

2 comments:

haslina said...

aduhai comelnya dia.
mmg ada gaya jadi bos2 besar nanti.
;))

Mrs. Fedex said...

tuh.. aminkan kata2 haslina..
moga2 menjadi kenyataan na..