Maaf..

Monday, May 24, 2010

As-Salam..

Maaf yer kengkawan.. Blog pun xberupdate.. Tahu.. Sepah kan? Maaf.. Mus tak berapa sehat.. Once dah ok.. Akan kembali blogging macam biasa.. Anything, sms saja.. Semua hutang pada semua orang, akan Mus selesaikan ASAP.. Marah la jika perlu.. Mus terima saja untuk masa sekarang ni.. Tak kuasa nak melawan.. Semua salah Mus.. Terima kasih..

9 comments:

DiahRothman said...

Salam Mus. How are you getting on now..... my prayer, you will be your cheerfulself very soon. Take care Dear!

My Rayyan said...

ehem3...cik mus ade berita gumbira utk cik kema ka? rindu tak kat cik kema yg chomel ni wakakaka

uit plan kite utk honeymoon jln k..nanti cik kema update keh3

mama alicianorman said...

salam mus..cian dia tak sihat ye....agaknya ada isi dalam tak??..heheh ok take care and take your time..just inform org penerima seterusnya samaada mus sempat buat ke tak sempat ke ye.. so mereka tak tertunggu2....bye semoga cepat sembuh sepertia sediakala

eRiNsZ said...

get well soon dear...

naiz said...

take care mus. ;)

Trisya Aleesa Jamil @ Arween said...

Get well soon & Tahniah.... ;)

Sharifah said...

tahniah mus...:) alhamdulillahhh....

Emily said...

congratulations!!!

Anonymous said...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel