Selamat Berjumpa Kembali

Sunday, February 3, 2013

As-Salam..


Lama Mus xbersiaran ha.. Ahaksss.. Ahaksss.. Pemalas kot.. Banyak benda nak cerita actually, banyak juga benda yang dah jadi.. Banyak juga benda yang dah berubah.. Semuanya untuk kebaikan.. Alhamdulillah.. Syukur pada Allah Yang Satu.. Ermmm.. Dari mana nak mula sekarang ni yer.. Ok.. Cerita pasal hidup skit la.. Mus dah hampir 7 bulan resign dari post yang memang Mus sayang.. Tapi takpa, demi anak dan suami juga rumahtangga yang Mus sayang.. Mr. Fedex sihat.. Alhamdulillah.. Alisha juga bertambah sihat.. Alhamdulillah.. Alisha masih fully bf.. Alhamdulillah.. Dah menginjak usia 2 tahun.. Alhamdulillah Ya Allah.. Kehidupan juga bahagia di rumah milik sendiri yang mana ada hanya kami bertiga.. Alhamdulillah.. Usaha dan impian tidak sia-sia, Allah makbulkan segala jerit-perit yang dah keluar.. Dapur milik saya sepenuhnya.. Hehe.. Suka sangat.. Sekarang Mus buat small business di rumah saja.. Alisha bawah jagaan Mus sepenuhnya.. Bahagia.. Segala-galanya berjalan lancar walau ada tergelincir sikit dua di mana-mana.. Itu tak menjadi masalah.. Hidup yag berjaya memang perlukan dugaan.. Betulkan? Dah mula menceceh la tu.. Ok.. Enough roughly story untuk sekarang.. Kita jumpa next post, InsyaAllah.. Mus ceritakan seperti biasa kembali apa yang sedang Mus buat and so-on.. Till then.. Hugsss ketat-ketat dari Mus, Mr.Fedex dan Alisha.. Muahhhhh..

6 comments:

Kuazue Mohamad said...

windu tul kat mrs fedex nie...lama nyer dia bertapa kannnzzss...

Diah Rothman said...

Assalam Mus. Jelas nampak di mata Mus.... sihat dan bahagia dengan keluarga...... Tahniah atas kejayaan menyakinkan diri untuk menjadi surirumah dan berbisnes. Selamat berjaya Mus... Salam sayang utk simanja Alisha.

Mrs. Fedex said...

Kuazue..
Saja la tuh, nak suh org rindu Mus..
Muahahaha.. Nak muntah sendiri baca..

KD..
Thanks KD.. Rindu KD juga.. Selalu baca blog KD.. Tapi skrg KD pun sebuk dgn urusan kedai agaknya yer.. Semoga bisnes KD juga semakin maju yer.. Hugsss..

Laila said...

alhamdulillah...sronok dgr kawan2 bahgia dan berjaya...mudah2an sentiasa murah rezeki dan diberkatiNya...mmuah..mmuah..rindu kt hang...

shima said...

wah mus lama menyepi, alhamdullillah, semuanya berjalan lancar, alisya pun comel dan dah besar, kejap je kan masa berlalu

Mrs. Fedex said...

ahkak shima..
betul.. sekejap masa berlalu..
dan dalam pada itu, dah lama juga usia perkenalan kita kan? rindunyaaaaa..