Stash Swap - Parcel From Azie to Mus

Tuesday, November 17, 2009

Morning everyone.. Hujan sesaja sekarang eh.. Kawasan tempat tinggal Mus, banjir semalam.. Siap tanah runtuh bagai.. Huhu.. Air sungai pasang, melimpah ruah ke jalan.. Gerun.. Waspada la eh kawan-kawan sekalian.. Ok.. berbalik pada topik.. Semalam Mus citer tentang parcel untuk Alynn.. Hari ni Mus nak citer tentang stash swap, parcel dari Azie untuk Mus.. Seronok ok.. Sekali-sekala terima barang, seronok tak terkata.. Melompat-lompat tak terhingga.. Ekekek.. Tipu betul.. macam-macam ada dalam parcel Azie nih.. Di sini Mus senaraikan apa yang ada di dalam sampul ekspress ajaib..


**Riben..
**Button..
**Bunga ros kecik-kecik..
**Pin kepala bujur..
**Handmade card..
**Iron-on patch sticker..
**Felt..
**Cotton..
**Beg jeans kecil..

Beg jeans tu lawa owhhh.. Ada bunga pink di depan.. Katanya Azie buat sendiri.. Hehe.. Comel-comel.. Boleh bawa pi market ok.. Suka-suka.. Pada Azie, terima kasih tak terhingga atas tanda ingatan itu.. Mus suka semuanya.. Tetambah ada cotton Japan bermotif apron itu.. I likeeeee.. Terima kasih Azie..

2 comments:

MyNurinShop said...

salam, nk tanya something la, kt post ni ada mention 1 of isi parcel tu Iron-on patch sticker... nk tanya ini jenis sticker yg lekat kt shirt tu ke? dh lama cari xtau nk beli ktne.. tau tak ktne nk dptkan or any link/blog yg ada info tu...

Mrs. Fedex said...

ermm.. maaf yer..
yang ini pun mus dapat dari azie..
mus pun tatau mana dia beli..
maybe ada di kedai2 jahit..
kedai jual barang2 jahit ada rasanya.. try tgk..