Malaysian sHexies - 2nd Round - 5th Parcel

Monday, September 14, 2009

Salam Hari Isnin kengkawan..

Isnin.. Sinonim dengan blurry moody.. Ahaksss.. Tetiap pagi Isnin mesti ada email motivasi dari HR, beri kata-kata semangat untuk melalui hari Isnin yang boring.. Ngengada eh pekerja sekarang.. Kena motivasi puji bagai.. Ahaksss..

Ok.. Kat sini nak interprem "Hexy The Sexy" yang glamour itewww.. Kali ini adalah daripada Cik Kema.. Suka owhhh.. Kain love love semua.. Polka dots merah.. I likeeeee.. Plus dapat cenderamata dari Cik Kema iaitu kain cotton.. Nampak kan kain cotton kecik tepi tuh.. Kaler coklat dan pink.. Suka.. Suka.. Yang lelebih suka pasai motif love.. Muahaha.. Menari gelek bontuits sket.. Hehe.. Terima kasih ya Cik Kema.. Jasamu dikenang.. Cik Mus adalah suka..
Bukan itu saja.. Mus juga adalah salah seorang pemenang giveaway Cik Kema sempena birthday si Baby Rayyan.. Ada 16 keping felt lain-lain warna lebih kurang saiz A4.. Juga lapik cawan hasil tangan Cik Kema.. Kain love jugak.. Lawa-lawa.. Suka.. Suka.. Terima kasih daun keladi na Cik Kema.. Sayang kat Cik Kema.. Meh nak peluk sket.. *Hugsss*

2 comments:

Arts Kraft MadeBy Akma said...

Muahahaha jom nari ala shin chan uuuuuuuuuuuu

lalala tu special utk cik mus...korek semua kain love2 tp hat pattern lain xjumpa sbb masa tu xkemas bilik lg huhuhu

capai hat mana yg dan ja...

Mrs. Fedex said...

takpa.. cik mus sukaaaaaa..
yang kain bunga daisy tuh, lawa..
tetambah polka dots.. i likeeee..
tq na cik kema..
me loffffff cik kema.. ekekeke..