Walimatulurus..

Friday, May 29, 2009

Salam kengkawan..

Mus dah pos kad kawen Mus.. Minggu lepas lagi.. Siapa dah dapat? Angkat tangan sila.. Ekekek.. So, pada sesiapa yang berkesempatan, sila jemput ke rumah bersama family tercinta ok.. Pesanan pada sesiapa yang tak berkesempatan pula, "Tak dapat hadirkan diri, dapat hadirkan hadiah pun cantik juga.." Oppsss.. Larikkkkk.. Owh.. Jalan laju-laju, tak boleh lari.. Nanti jatuh, payah.. Wakakak.. Jangan ambil hati ok.. Gurau-gurau manja saja.. Hehe.. Mus berbesar hati pada yang hadir nanti, jangan lupa cari Mus ok.. Wajib tau! Pada yang tak berkesempatan hadir, Mus tahu yang hadiah adalah on the way.. Terima kasih banyak-bayak pada ingatan itu.. Serta pada yang sudi terima kad Mus, terima kasih atas doa serta ucapan.. Tak kirala sama ada di mana saja, dunia realiti atau dunia virtual.. Mus sangat-sangat menghargai.. Bukan barang yang menjadi ukuran.. Rasa ingatan untuk diri Mus saja sudah memadai buat Mus happy tak terkata.. Beberapa hari je lagi nak merasa menjadi adik antara kakak-kakak a.k.a kengkawan sekalian.. Pas ni, Mus adalah baik ok.. Haha.. Mendengar kata.. Behave jer.. Muahaha.. Boleh percaya? Ekekek.. Kamu dan saya saja yang tahu.. Hiahaha.. Hari ni adalah hari terakhir Mus kerja, mulai esok sudah mula bercuti.. Do miss me ok.. Sebab Mus sentiasa rindu melompat-lompat ke blog kawan-kawan sekalian.. Me will miss you all.. Kita jumpa selepas 2 minggu ok.. Ada masa, Mus online juga dari rumah.. Tapi nampak gaya macam masa Mus dah ada yang tempah.. Haha.. Counting the days.. To be Mrs. Shafiz.. Muahaha.. Larikkkkk.. Oppsss.. Lari-lari anak di taman bunga.. Muahaha..

11 comments:

Natrah Norlin said...

bagi la alamat umah..macam mana nak pos hadiah ;)

Mrs. Fedex said...

hahaha.. nat..
jgn ngengada ok..
hadiah bukan paksaan pun..
itu tuju khas utk org yg dah khabar hadiah mereka on the way..
mus gurau manja saja..
jgn ambil serius ok..
karate wachaa si nat ni karang..

Luv like this.... said...

ai Musliha...selalu bace je blog awk..ari ni mau tingalkn jejak..selamat pgntin baru yer..take care ur self to..

Mrs. Fedex said...

thanks fahana..
do drop here again..
thanks..

Gold Digger said...

selamat pengantin baru...

mila said...

hai mus... sory na aku x leh p kenduri hang nnti.. tarikh hang bertindih ngan sepupu aku la...
anway..SELAMAT PENGANTIN BARU..

Salmi said...

Salam Mus,

Akak doakan my adik manis ini, mudah2 mudahan semuanya berjalan dengan lancar dan semoga berbahagia bersama mr fedex. Selamat Pengantin Baru, My Sweet Sister !

LiNdT said...

Mus, selamat pengantin baru. Lepas ni upgrade title tu ye CIK adik manis... :D

Natrah Norlin said...

isk..sungguh ni nak bagi hadiah...
takper la.kalau tak dapat bagi sekarang..nanti bagi kat anak mus la..

amybarakbah said...

salam mus

congrats nahhh.. moga semua berjalan gan lancar.. sorry oso coz kak med tak leh nak hadir.. ramai tul my cousins yg kawen bulan jun nie..

happy alwiz

Rai said...

Congrats.. Selamat pengantin baru cik mus.. smg berbahagia bersama mr. fedex...
& hadiah cik rai kirimkan kat cik kema.... muahhh