Mama Kema - Gift Away

Wednesday, January 14, 2009


Ok.. Kali ni kita nak bercerita tentang gift away Mama Kema laks.. Aisehhh.. Sakan eh korang buat give away.. Mus tau, ramai suka give away ni.. Contest-contest.. Sempena En. Somi Mama Kema itewww suka main badminton.. Makanya, bersepah bulu tangkis dalam stor Mama Kema.. Maka, untuk tidak membazir bulu tangkis itewww, Mama Kema mintak idea dari kawan-kawan sumer yang mana dapat membantu Mama Kema dari mengelakkan pembaziran.. Di bawah ni, Mus copy paste dari blog Mama Kema <--[klik sini]


Salam tahun baru!

Di sini cik kema nak bg free gifts butterfly felt kepada 9 bloggers terawal (sempena 2009..keh3) yg come out dgn idea kreatif paling menarik utk transform shuttlecock yg lama kepada sesuatu yg menarik utk dijadikan gift hehehe. Dan Hadiah2 menarik utk 4 pemenang terpilih. Jadi apa lg Jom lah join weeeiiihhhh!

Cara-caranya:
1. Sila tinggalkan idea kreatif anda di entry ini bersertakan link blog anda dan beri keizinan untuk cik kema menyimpan link anda di dalam blog ini.(err...kalau nak link balik blog rayyan pon boleh gaks heheh)
2. Ceritakan tentang Idea kreatif shuttlecock ni di dalam blog anda. (boleh copy gambo hat ateh tu sekali)
3. Tarikh last utk postkan idea kreatif anda ialah pada 21/01/09
4. 9 blogger terawal akan menerima seekor butterfly felt :)


Ok.. Keterangan lanjut, sila ke blog Mama Kema yer kawan-kawan.. Banyak hadiah menarik menanti kawan-kawan.. Serius menarik.. Semua gambar-gambar hadiah ada dipaparkan di sana.. Apa lagi, serbuuu.. Hiksss.. Mus sesaja gatai tangan nak memeriahkan serta menyupport Mama Kema.. Di bawah adalah komen dari Mus.. Hiksss.. Mari kawan-kawan.. Kita selesaikan masalah Mama Kema bersama-sama..


0 comments: